خاوران یکی از مناطق مهم در ایران است که به دلیل وجود کارگاه ‌ها و کارخانجات متعدد فعال در زمینه انواع چوب، به قطب فرآورده‌ های چوبی در کشور تبدیل شده است. اگر به دنبال خرید چوب با کیفیت در خاوران هستید، یافتن فروشگاهی معتبر که طیف وسیعی از محصولات را با قیمت مناسب ارائه بدهد، می ‌تواند امری چالش ‌برانگیز باشد.
خاوران یکی از مناطق مهم در ایران است که به دلیل وجود کارگاه ‌ها و کارخانجات متعدد فعال در زمینه انواع چوب، به قطب فرآورده‌ های چوبی در کشور تبدیل شده است. اگر به دنبال خرید چوب با کیفیت در خاوران هستید، یافتن فروشگاهی معتبر که طیف وسیعی از محصولات را با قیمت مناسب ارائه بدهد، می ‌تواند امری چالش ‌برانگیز باشد.
کد خبر: ۱۴۵۵۷۲۸

در این مقاله لیستی از 10 فروشگاه برتر چوب خاوران در سال 1403 را به شما معرفی می‌ کنیم. این فروشگاه‌ ها به دلیل ارائه محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات مشتریان عالی توسط خریداران چوب در خاوران انتخاب و معرفی شده ‌اند.

با مطالعه این مقاله، می ‌توانید به‌ راحتی فروشگاهی را پیدا کنید که محصولاتی مرغوب عرضه کرده و با خیالی آسوده اقدام به خرید چوب نمایید.

لیست چوب فروشان خاوران برتر از نظر مشتریان

سایت چوب فروشان خاوران

امروزه چوب به یکی از مهم ترین و رایج ترین متریال های ساختمانی و دکوراسیون تبدیل شده است. از این رو افراد بسیاری به دنبل خرید چوب با کیفیت و مرغوب هستند. از طرف دیگر به دلیل افزایش کاربرد و طرفداران این متریال بی نظیر، شرکت ها و کارخانجات بسیاری آن را تولید، فراوری و عرضه می کنند.

بنابراین پیدا کردن یک فروشنده معتبر چوب در این بین کاری دشوار است. شهرک صنعتی خاوران مرکز و قطب فروش انواع چوب در کشور است که در تهران واقع شده است. در این مرکز تعداد زیادی فروشنده چوب حضور دارند که انواع مختلف چوب را در تنوع بالا و با درجات کیفی گوناگون عرضه می کنند.

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین فروشندگان چوب در خاوران هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه مطلب 10 مورد از بهترین مراکز فروش چوب حاضر در خاوران را معرفی می کنیم.

1- بازرگانی خیریه

بازرگانی خیریه که با نام تالین وود نیز شناخته می شود وارد کننده رسمی انواع چوب روسی با کیفیت به صورت مستقیم از روسیه است. این مرکز همچنین انواع فراورده های چوبی دیگر مانند چوب راش، ترموود، لمبه چوبی و ... را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه و به صورت مستقیم در خاوران به فروش می رساند.

قیمت چوب روسی در بازرگانی خیریه به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

آدرس: کیلومتر ۱۵ جاده خاوران، شهرک صنعتی خاوران، سایت چوبستانه، نبش چوبستانه سوم و چهارم، ساختمانp10.طبقه دوم، بازرگانی خیریه

شماره تماس: ۰۹۱۲۴۷۴۴۸۹۷

آدرس وبسایت: www.talinwood.com

2- فراورده های چوبی علیمی

مجموعه پویان وود بیش از 30 سال سابقه فعالیت در عرصه فراورده های چوبی مانند ترمووود، چوب روسی، لمبه چوبی و ... را دارا است. مجموعه پویان وود به دلیل ارائه انواع چوب با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز و فروشنده های چوب برتر در خاوران تبدیل شده است. 

آدرس: تهران ، شهرک صنعتی ، خاوران ، سایت چوبفروشان ، خیابان افرایکم ، پلاک ۷۴۱۶

شماره تماس: 09120732265

آدرس وبسایت: www.pooyanwood.com

3- فراورده های چوبی ابراهیمی

مجموعه فراوود نیز یکی از مراکز فروش معتبر و پر طرفدار چوب حاضر در خاوران است که تجربه بالایی در زمینه ارائه انواع چوب و فراورده های چوبی دارد. این مرکز انواع محصولات ترموود، تایل ترمو، لمبه چوبی، رنگ ترمووود و ... را در کیفیت بالا ارائه می کند.

آدرس: شهرک صنعتی خاوران، سایت چوبفروشان، خیابان گلستان، چناران یکم، پلاک 5304

شماره تماس: ۰۹۱۲۹۶۴۳۵۰۲

آدرس وبسایت: www.farawood.com

4- برادران بابائی

مجموعه ددی وود یکی از معتبر ترین فروشندگان انواع فراورده های چوبی به صورت مستقیم از بهترین کشور ها است. ترمووود تولید شده در ددی وود، از نظر کیفیت و ماندگاری با ترموود فنلاندی رقابت می کند. ددی وود انواع چوب های لمبه، تایل ترموود، چوب روسی و ... را نیز با قیمتی مناسب عرضه می کند.

آدرس: تهران، کیلومتر ۱۵ جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت چوب فروشان ایران خیابان صنوبر دوم پلاک 4

شماره تماس: 09122367454

آدرس وبسایت: www.daddywood.shop

5- فراورده های چوبی دهقانیان

یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و فروشندگان ترموود و فراورده های چوبی در کشور مجموعه کینگ وود است. این مرکز انواع محصولات ترمووود، تایل ترمو، لمبه چوبی و ... را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب عرضه می کند. همچنین کینگ وود انواع خدمات اجرای نما، روف گاردن، آلاچیق و ... با چوب را با کیفیت بالا در سرتاسر کشور ارائه می دهد.

آدرس: کیلومتر ۱۵ جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت چوبفروشان خیابان کاج ۲ جنب ورزشگاه پلاک ۶۳۱۷

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۳۶۰۷۷۶

آدرس وبسایت: www.kingwood.pw

چوب فروشان خاوران

6- معماریکا

مجموعه معماریکا به عنوان اولین تولید کننده پروفیل های ترموود از سال 1397 فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است. این مجموعه انواع چوب روسی و رنگ ترمووود را نیز در کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه عرضه می کند. همچنین خدماتی مانند محوطه سازی، فلاورباکس، نمای ساختمان و ... را نیز توسط تیمی مجرب و کار آزموده اجرا می کند.

آدرس: شهرک صنعتی خاوران بازار بزرگ چوب فروشان

شماره تماس: 09121723709

آدرس وبسایت: www.memarica.com

7- بردیاچوب

مجموعه بردیا چوب یکی از پیشگامان عرضه انواع چوب ترمو و ... است که انواع فراورده های چوبی را در تنوع زیاد و کیفیت بالا عرضه می کند. محصولات دیگر بردیا وود شامل پنل های ترمووال، تایل ترموود، تایل چمن مصنوعی، چوب روسی و ... است. این مرکز خدمات اجرای سونا خشک با استفاده از چوب با کیفیت و مقاوم ترموود را نیز ارائه می دهد.

آدرس: شهرک صنعتی ، خاوران ، بازار چوب ایران ، خیابان افرا دوم ، پلاک ۷۲۱۵

شماره تماس: 09364791515

آدرس وبسایت: www.bardiyawood.com

8- فراورده های چوبی شهبازی

مجموعه آذر وود نیز یکی دیگر از فروشندگان مطرح چوب حاضر در شهرک صنعتی خاوران است. مجموعه آذر چوب محصولات خود را که شامل ترموود، لمبه چوبی، چوب روسی و ... است با نرخ اتحادیه چوب فروشان و به صورت مستقیم و با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رساند.

آدرس: تهران ، شهرک صنعتی خاوران ، سایت چوب فروشان ، خیابان چناران ۲ ، پلاک ۵۱۰۵

شماره تماس: 09129351184

شماره وبسایت: www.azarwood.com

9- شرکت آوا چوب امیران

مجموعه آوا چوب یا فراورده های چوبی امیران از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع ترموود، چوب روسی، رنگ چوب ترمو، چوب پلاست و ... شروع کرده است. مجموعه آوا چوب در طی سال های فعالیت خود با بسیاری از شرکت های ساختمانی و فعالان حوزه ساختمان همکاری کرده است.

آدرس: تهران - کیلومتر ۱۵ جاده خاوران - شهرک صنعتی خاوران - سایت چوب فروشان تهران - خیابان سروستان - پلاک ۷۵۰۱

شماره تماس: ۰۹۱۲۹۳۰۳۵۶۱

آدرس وبسایت: www.avachoob.com

10- نارون دکور

فروشگاه نارون دکور تولیدکننده انواع ترمووود در مقاطع مختلف به همراه اکیپ اجرایی حرفه ای میباشد. این مجموعه تحویل 2 ساعته برای تهران و 24 ساعته برای کل کشور را به مشتریان خود قول داده است.

آدرس : شهرک صنعتی خاوران بازار چوبفروشان بلوار شهدا روبرو تابلو بازار چوب ابران پلاک 2381 خـانم ناجی

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها